„Az EFOP-3.2.3-17-2017-00045 azonosító számú Digitális környezet fejlesztése a Szolnoki Tankerületi Központ intézményeiben c. projekt szakmai megvalósítása”
Szolnoki Tankerületi Központ
GINOP-6.2.3-17-2017-00041. számú, „A szakképzési intézményrendszer átfogó fejlesztése” című pályázat keretében szakmai tanácsadás nyújtása a Karcagi Szakképzési Centrum iskolái számára
Expanzió Kft., Budapest
A GINOP-6.2.3-17.- 2017-00011. számú „Új utakon- a Kecskeméti Szakképzési Centrum fejlesztése” című pályázat keretében szakmai monitoring rendszer kidolgozása és működtetése
Kecskeméti Szakképzési Centrum
A GINOP-6.2.3-17.- 2017-00011. számú „Új utakon- a Kecskeméti Szakképzési Centrum fejlesztése” című pályázat keretében szakmai monitoring rendszer kidolgozása és működtetése
Soproni Szakképzési Centrum, Sopron
A GINOP-6.2.3-17-2017-00015 “Alapkompetenciafejlesztéssel a lemorzsolódás ellen az FM nyugat-magyarországi szakiskoláinak együttműködésében” projekttel kapcsolatos monitoring tevékenység ellátása, és ehhez kapcsolódó szakértő szolgáltatások ellátása
Roth Konzorcium (Roth Gyula Erdészeti, Faipari, Kertészeti, Környezetvédelmi Szakgimnázium, Szakközépiskola és Kollégium, valamint Konzorciumának tagjai), Sopron
“Közelebb az iskolához – Közelebb az élethez” GINOP 6.2.3-17-2017-00036 projekt keretében centrum szintű vezetési funkciók fejlesztése és kapcsolódó monitoring rendszer kifejlesztése
Szolnoki Műszaki Szakképzési Centrum, Szolnok
A GINOP-6.2.3-17-2017-00022 kódszámú „A szakképzési intézményrendszer átfogó fejlesztése” nevű pályázati felhívás keretében monitoring tevékenység ellátása
Kiskunfélegyházi Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakgimnázium, Szakközépiskola és Kollégium és Konzorciuma, Kiskunfélegyháza
Az EFOP-1.4.1-15-2016-00001 „Integrált Gyermekprogramok szakmai támogatása” projekt keretében projektirányítási kézikönyvek és teljesítményértékelési rendszerek kidolgozása
Expanzió Kft., Budapest
Vezető tanácsadó
„Outcome based strategic planning of TCAs” címmel angol nyelvű tréning tananyag fejlesztése, tréning tartása, a tréning anyagából Útmutató írása
Tempus Közalapítvány, Budapest
“Közszolgálati Kiválósági Központ fejlesztése” alprojektben kompetencia-fejlesztő és együttműködést elősegítő tréningek lebonyolítása KÖFOP-2.1.2-VEKOP-15-2016-00001 kapcsolódva
Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Budapest
A GINOP-6.2.3-17.- 2017-00011. számú “Új utakon- a Kecskeméti Szakképzési Centrum fejlesztése” című pályázat keretében szakmai monitoring rendszer kidolgozása és működtetése
Kecskeméti Szakképzési Centrum
A GINOP-6.2.3-17.- 2017-00011. számú “Új utakon- a Kecskeméti Szakképzési Centrum fejlesztése” című pályázat keretében szakmai monitoring rendszer kidolgozása és működtetése
Soproni Szakképzési Centrum, Sopron
A GINOP-6.2.3-17-2017-00015 “Alapkompetenciafejlesztéssel a lemorzsolódás ellen az FM nyugat-magyarországi szakiskoláinak együttműködésében” projekttel kapcsolatos monitoring tevékenység ellátása, és ehhez kapcsolódó szakértő szolgáltatások ellátása
Roth Konzorcium (Roth Gyula Erdészeti, Faipari, Kertészeti, Környezetvédelmi Szakgimnázium, Szakközépiskola és Kollégium, valamint Konzorciumának tagjai, Sopron
“Közelebb az iskolához – Közelebb az élethez “GINOP 6.2.3-17-2017-00036 projekt keretében centrum szintű vezetési funkciók fejlesztése és kapcsolódó monitoring rendszer kifejlesztése
Szolnoki Műszaki Szakképzési Centrum, Szolnok
A GINOP-6.2.3-17-2017-00022 kódszámú “A szakképzési intézményrendszer átfogó fejlesztése” nevű pályázati felhívás keretében monitoring tevékenység ellátása
Kiskunfélegyházi Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakgimnázium, Szakközépiskola és Kollégium és Konzorciuma, Kiskunfélegyháza
EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 “A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása” projekt keretében a DOS és más stratégiák, OECD szakpolitikák, uniós stratégiák illeszkedésének vizsgálata, javaslatok összeállítása
Digitális Jólét Nonprofit Kft., Budapest
“Koordinációs központ létrehozásának és fenntartható működési koncepciójának elkészítése” a GINOP 3.3.2-16 “Online kormányzati, közigazgatási és e-egészségügyi szolgáltatások terjedésének és Digitális Jólét Program kiterjesztésének elősegítése” c. projektben
Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség, Budapest
Projektmenedzsment és pénzügyi alapismeretek modul kidolgozása és tréning tartása a Campus Mundi EFOP-3.4.2-VEKOP-15-2015-00001 projekt keretében
Tempus Közalapítvány, Budapest
Az ERASMUS+ program időközi értékeléséhez kapcsolódó nemzeti jelentést megalapozó kutatási jelentés elkészítése
Tempus Közalapítvány, Budapest
“A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése” KÖFOP-2.1.1-VEKOP-15-2016-00001-szakmai minőségbiztosítási szakértői feladatok ellátása:
Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Budapest
„A szakképzést végzettség nélkül elhagyók számának csökkentése c. kiemelt projekt keretében alapkutatások megvalósítása 6 témakörben”
Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal, Budapest
HU12-0001-PP3-2016 azonosítószámú “Módszertani, strukturális és kapacitásfejlesztés a lakosság mentális egészségfejlesztésére irányuló beavatkozások támogatására” című projekt keretében „Szakmai és nyelvi lektorálás a projekt főbb eredménytermékei vonatkozásában”
Országos Tisztifőorvosi Hivatal, Budapest
A Digitális Oktatási Stratégia (DOS) Szakképzési Pillérének kidolgozása, szakmai műhelymunkák, konzultációk tartása
Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége, Budapest
Fejezetírási és lektorálási/szerkesztési feladatok ellátása (DOS felsőoktatási pillér)
Expanzió Kft., Budapest
Megyei szakképzés fejlesztési stratégia módosításának írásos javaslata a Bács-Kiskun Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság számára
Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Kecskemét
A munkaerő-piac igényeinek és a képzési kínálatnak a közelítése a hazai szakmai gyakorlatok szervezése során – A munka alapú tanulás minőségbiztosítása a tanulási eredmény alapon szervezett szakmai gyakorlatokkal c. kutatás és a hozzá kapcsolódó szakmai műhelymunka (Peer Learning Activity) megtervezése és lebonyolítása
Tempus Közalapítvány, Budapest,
A „Projektmenedzsment lépésről lépésre” c. képzéshez kapcsolódó képzésfejlesztési és tréneri feladatokat ellátása
Tempus Közalapítvány, Budapest
Pedagógus-továbbképzési rendszermodell kialakítása, TÁMOP-3.1.5/12-201-0001 azonosítójú, “Pedagógusképzés támogatása” című kiemelt projekt keretein belül Pedagógus-továbbképzési rendszermodell kialakítása
Oktatási Hivatal, Budapest
Feladatok megvalósítása az “Administrations go Europe” című projekt keretében kidolgozott nemzetközi projektmenedzsment modul tesztelésén
Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség
TÁMOP 3.1.10. Komplex helyzetelemzési tevékenységekhez kapcsolódó szakmai szakértői feladataira vonatkozó szakértői tevékenység ellátása
Oktatási Hivatal, Budapest
TÁMOP 3.3.16. Szimfónia program projektmenedzseri feladatok ellátása
Magyar Máltai Szeretetszolgálat
TÁMOP 3.1.8. Pedagógiai-szakmai ellenőrzési (tanfelügyeletek) standardokon alapuló önértékelési standardok intézményi kipróbálása, valamint ezt követően a kutatási tapasztalatok alapján történő véglegesítése
Oktatási Hivatal, Budapest
Az ÁROP-1.A.5-2013-2013-0085 kódszámú “Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzata és egyes intézményei működésének, szervezetének felülvizsgálata, fejlesztése” című projektje (a továbbiakban: projekt) keretében végzett “Étkeztetéssel kapcsolatos finanszírozási modell kidolgozása” tárgyú fejlesztési programelem végrehajtása körében vállalt, a Megrendelő által működtetett városi közétkeztetési szolgáltatás online kérdőíves igény- és elégedettségmérésének lebonyolítása, elemző tanulmány készítése
Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzata
Bács-Kiskun megye szakképzés-fejlesztési stratégiájának felülvizsgálata
Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
2013-1- FR1-LEO05-48961 PRO-Ecvet: the evaluation of the experimentation of the trainning material elaborated for vocational mobility coaches
AusTrainning GmbH
A duális szakképzés és BSc-szintű képzés gyakorlati képzési lehetőségeinek feltárása, összehangolása
Kecskeméti Főiskola
A TÁMOP 2.2.1-12/1-2012-0001 kódszámú, „A szakképzés és a felnőttképzés minőségének és tartalmának fejlesztése” nevű projekt keretében Fogalmi alapok és rendszerelemek tisztázásával, illetve az MKKR elemeit és komponenseinek kidolgozását szolgáló módszertani anyagok, segédanyagok, minták összeállításával összefüggő feladatok ellátásának II. üteme
Nemzeti Munkaügyi Hivatal
Pedagógus-továbbképzési rendszermodell kialakítása, TÁMOP-3.1.5/12-201-0001 azonosítójú, “Pedagógusképzés támogatása”
Oktatási Hivatal, Budapest
A Nemzeti Alaptanterven alapuló, egyes műveltségi területek önálló tanulását támogató digitális tananyag és képzésmenedzsment rendszer létrehozása 9-12. évfolyamon tanulók számára
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség, Budapest
A TÁMOP 2.2.1-12/1-2012-0001 kódszámú, „A szakképzés és a felnőttképzés minőségének és tartalmának fejlesztése” nevű projekt keretében Fogalmi alapok és rendszerelemek tisztázásával, illetve az MKKR elemeit és komponenseinek kidolgozását szolgáló módszertani anyagok, segédanyagok, minták összeállításával összefüggő feladatok ellátása
Nemzeti Munkaügyi Hivatal
TÁMOP 3.1.5: Az akkreditált tanfolyami képzések gyakorlati megvalósulásának és minőségbiztosítási eljárásainak vizsgálata
Oktatási Hivatal, Budapest
Hatástanulmány készítése a 2008-2010-ben Leonardo Partnerségben részt vett magyar szervezetek bevonásával
Tempus Közalapítvány, Budapest
Felsőoktatási szakpolitikai és fejlesztéspolitikai elemzések az ESZA fejlesztések tervezése érdekében a TÁMOP-7.2.1 projekt keretében
Oktatási Hivatal, Budapest
A TÁMOP 3-3-7-09/1-2010-0005 projekt keretében műhelymunkák tanácsadói támogatása, mérési-értékelési és nyomon követési rendszerek kialakítása, pedagógiai programok véleményezése és összehangolásuk tanácsadói támogatása, jó gyakorlatok adaptációja, mentori hálózat kialakításával kapcsolatos tanácsadói tevékenység
II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola, Óvoda, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény, Egységes Pedagógiai Szakszolgálat és Városi Könyvtár
A jelenlegi pedagógus-továbbképzési rendszer komplex felülvizsgálata és a megújítását szolgáló javaslatok megfogalmazása a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 azonosító számú projekt keretében
Oktatási Hivatal, Budapest
A MuKI – Munka Kisgyermekkel Program (TÁMOP-1.4.3-10/1-2F-2011-0010) keretében HR tanácsadási feladatok ellátása
ARTIMA Szervezetfejlesztő és Vezetési Tanácsadó Kft., Veresegyház
Intézmény- és programakkreditációs tanúsítvány megszerzéséhez tanácsadói szolgáltatás
ARTIMA Szervezetfejlesztő és Vezetési Tanácsadó Kft., Veresegyház
A jelenlegi pedagógus-továbbképzési rendszer komplex felülvizsgálata és a megújítását szolgáló javaslatok megfogalmazása a TÁMOP-3.1.5/12-2012-0001 azonosító számú projekt keretében
Oktatási Hivatal, Budapest
A MuKI – Munka Kisgyermekkel Program (TÁMOP-1.4.3-10/1-2F-2011-0010) keretében HR tanácsadási feladatok ellátása
ARTIMA Szervezetfejlesztő és Vezetési Tanácsadó Kft., Veresegyház
Intézmény- és programakkreditációs tanúsítvány megszerzéséhez tanácsadói szolgáltatás
ARTIMA Szervezetfejlesztő és Vezetési Tanácsadó Kft., Veresegyház
Intézményakkreditációs tanúsítvány megszerzéséhez tanácsadói szolgáltatás
Korner Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Minőségfejlesztési kézikönyv lektorálása (TÁMOP 4.1.4-08/1-2009-0002 Minőségfejlesztés a felsőoktatásban kiemelt projekt)
Agmentor Kft., Budapest
Szervezetfejlesztési feladatok ellátása a Wekerle Sándor Alapkezelő részére: szakmai monitoring rendszer kidolgozása
Eruditio-Hungária Kft., Budapest
A felsőoktatásban oktatók minőségfejlesztéssel kapcsolatos attitűdjét bemutató tanulmány elkészítése
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest
Tanulmány készítése a fenntartható fejlődés szempontjainak érvényesüléséről a felsőoktatási minőségirányítás intézményi gyakorlatában
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest
Tanácsadás a Corporate Communications Bt. felnőttképzési intézményi akkreditációjának megújításához
Corporate Communications Bt., Budapest
A magyar felsőoktatási andragógiai-pedagógiai helyzetet bemutató tanulmány elkészítése, valamint a kapcsolódó indikátorrendszer kidolgozása
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest
A gyakorlati képzőhelyek, valamint tanműhelyek ellenőrzésére vonatkozó eljárási rend kidolgozása
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, Budapest
Az Alföld Szakképző Nonprofit Kiemelkedően Közhasznú Kft. fejlesztési tervének, stratégiájának elkészítése, döntéshozatali mechanizmusának kialakítása, oktatási, gyakorlati képzési infrastrukturális és humán kapacitások felmérése, beleértve a pedagógusok kompetenciatérképének elkészítését
OKKER Zrt., Budapest
Szervezetfejlesztési, minőségbiztosítási és vezetési tanácsadási feladatok ellátása
Magyar Nemzeti Múzeum Nemzeti Örökségvédelmi Központ, Budapest
Közoktatási Feladat-ellátási, Intézményhálózat Fejlesztési Terv és Önkormányzati Minőségirányítási Program felülvizsgálata, kidolgozása (2011-2017)
Nagykanizsa Megyei Jogú Város
Szervezeti és Működési Szabályzat kialakítása
Magyar Nemzeti Múzeum Nemzeti Örökségvédelmi Központ, Budapest
Fenntarthatósági tanulmány elkészítése
Nagykanizsa és Térsége TISZK, Nagykanizsa
Közbeszerzési szakértői tevékenység
Pest Megyei Múzeumok Igazgatósága, Szentendre
Szakértői tevékenység szerződések felülvizsgálatában
Magyar Nemzeti Múzeum Nemzeti Örökségvédelmi Központ, Budapest
A TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 projekt keretében képzésfejlesztési, képzői és közoktatási szakértői szolgáltatás nyújtása
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A TIOP-3.1.1/08/1-2008-0025 azonosító számú projekt keretein belül 2 db hatástanulmány és 2 db hatáselemzés készítése
Sajó-menti Szakképzés-szervezési Társulás, Miskolc
Általános iskolai intézményvezetői pályázatok szakmai véleményezése
Nagykanizsa Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, Nagykanizsa
Középiskolai intézményvezetői pályázatok szakmai véleményezése
Nagykanizsa és térsége Térségi Integrált Szakképző Központ, Nagykanizsa
Az FSZK Dobbantó program megvalósításának szakmai értékelése
Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány, Budapest (a Qualitas T&G Kft. partnereként)
Szakiskolai Fejlesztési Program II. szakaszának monitoringja – 2. szakasz
(A Program pénzhiány miatt 2010. január 1-vel befejeződött.)
Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet, Budapest
A TÁMOP 2.2.3 projektek keretében létrehozott Térségi Integrált Szakképző Központok projektidőszak utáni fenntarthatóságának elemzése
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Humán Erőforrás Programok Irányító Hatósága, Budapest
Kari stratégia kialakítása
Eszterházy Károly Főiskola Természettudományi Kar, Eger
Közös továbbtanulási, pályaválasztási és pályaorientációs rendszer koncepciójának kidolgozása, pályaorientációs felelősök képzése
Fejér Megyei Szakképzés-szervezési Társulás, Dunaújváros
Minőségbiztosítási tanácsadási szolgáltatás
Pápai Szakképzés Szervezési Társulás, Pápa
Közös alapkompetencia és modulértékelések kidolgozása és működtetése
Fejér Megyei Szakképzés-szervezési Társulás, Dunaújváros
Minőségbiztosítási tanácsadási szolgáltatás
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Szakképzés Szervezési Önkormányzati Társulás, Mátészalka
A „Nagykanizsa és térsége TISZK infrastrukturális fejlesztése – TIOP 3.3.1/08/01” c. projekt részletes Kommunikációs Tervének elkészítése
Nagykanizsa és térsége Térségi Integrált Szakképző Központ, Nagykanizsa
A munkaerő-piac igényeire rugalmasan reagálni tudó felnőttképzési rendszer és az ahhoz kapcsolódó vizsgarendszer kialakítása
Nagykanizsa és térsége Térségi Integrált Szakképző Központ, Nagykanizsa;
Fejér Megyei Szakképzés Szervezési Társulás, Dunaújváros;
Sajó-menti Szakképzés-szervezési Társulás, Miskolc;
Pannon TISZK, Veszprém.
Szakiskolai Fejlesztési Program II. szakaszának monitoringja (1. szakasz)
Nemzeti Szakképzési Intézet, Budapest – a CC Consultatio Kft. vezette konzorcium tagjaként
Minőségbiztosítási rendszer létrehozása, dokumentálása és bevezetése a ROP 3.1.1 Programigazgatóságon
Kormányzati Személyügyi Szolgáltató és közigazgatási Képzési Központ, ROP 3.1.1. Programigazgatóság, Budapest
A Strukturális Alapok kedvezményezettjeinek a Strukturális Alapok előkészítésére és lebonyolítására vonatkozó képzési ellenőrzését és értékelését célzó monitoring tevékenység
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség, Budapest
Szakiskolai fejlesztési program I. szakaszának (2003-2006) hatás- és beválásvizsgálata
Nemzeti Felnőttképzési és Felnőttképzési Intézet, Budapest
A gazdálkodó szervezeteknél felsőfokú képzés keretében működtetett gyakorlati képzőhelyek minőségi megfeleltségére irányuló ellenőrzési eljárás kialakítása, tartalmi és szerkezeti felépítése
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, Budapest
Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzati Minőségirányítási Programjának szakmai felülvizsgálata
Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata, Sopron (az ArsPoetica Consult partnereként)
„Az Országos Képzési Jegyzék (OKJ) szerinti moduláris képzés intézményi bevezetése” – akkreditált pedagógus továbbképzés
Martin János Szakképző Iskola, Miskolc
Nagykanizsa MJV és Győr-Moson-Sopron Megyei Közgyűlés Társadalmi Megújulás Operatív Program „A szak- és felnőttképzés struktúrájának átalakítása” konstrukció keretében a „TISZK rendszer továbbfejlesztése” című pályázati felhíváshoz Kódszám: TÁMOP-2.2.3/07/2, 2. fordulós pályázatának elkészítése és projektirányítási kézikönyv kidolgzása
Az ArsPoetica Consult partnereként
Nagykanizsa MJV és Győr-Moson-Sopron Megyei Közgyűlés Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program „A szakképzés és felnőttképzés infrastruktúrájának átalakítása” konstrukció keretében a „TISZK rendszerhez kapcsolódó infrastrukturális fejlesztések” címmel Kódszám: TIOP-3.1.1/08/1 pályázatainak elkészítése
Az ArsPoetica Consult partnereként
Pápa város Önkormányzata fenntartásában működő közoktatási intézmények intézményi minőségirányítási programjának felülvizsgálatához szükséges tanácsadói szolgáltatás
Pápa Város Önkormányzata, Pápa
Balassagyarmat város fenntartásában működő valamennyi közoktatási intézmény támogatása a pedagógus teljesítményértékelési rendszer kialakításában
Balassagyarmat Város Önkormányzata, Balassagyarmat
A HEFOP-3.2.2.-P.-2004-10-0018/1.0 projekt keretében a PANNON Térségi Integrált Szakképző- és Pedagógiai Szakmai Szolgáltató Központ projektje főtevékenységei hatékonyságvizsgálatai keretében monitoring mérési rendszer kialakítása – beleértve a pedagógus és vezetői teljesítmény-értékelési rendszer kiépítését
PANNON Térségi Integrált Szakképző- és Pedagógiai Szakmai Szolgáltató Központ, Pécs
Pedagógus teljesítmény-értékelési rendszer kidolgozása Edelény kistérség közoktatási intézményeiben
Edelény Kistérségi Társulás, Edelény
Tanácsadói tevékenység A “HEFOP 3.2.2. TISZK létrehozása” és a “HEFOP 4.1.1. TISZK infrastrukturális feltételeinek javítása” c. projektekben.
Savaria TISZK Kht., Szombathely
Felnőttképzési akkreditációs felkészítés
Mandala Természettudományi Oktatási Központ és Szolgáltató Kft., Budapest
Felnőttképzési akkreditációs felkészítés
MCS Kft., Budapest
A Magyarországi Gyakorlócégek önértékelési rendszerének kialakítása
Nemzeti Szakképzési Intézet, Cégszolgálati Központ, Budapest
A PANNON-TISZK minőségirányítási rendszerének kidolgozása, ISO 9001:2001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer kialakítása
PANNON-TISZK, Pécs
Tanácsadás regionális szakképzés-fejlesztési stratégia elkészítéséhez
Pápa Város Önkormányzata, Pápa
A Közös Európai Minőségbiztosítási Keretrendszer magyarországi felnőttképzési adaptációjának előkészítése
Nemzeti Felnőttképzési Intézet, Budapest
A Miskolc-Térségi Integrált Szakképző Központ minőségirányítási rendszerének kialakítása
MiTISZK, Miskolc – az UC Consulting Kft. partnereként
TEX-MEN Kft. felnőttképzési intézményi akkreditációjához felkészítés
TEX-MEN Kft., Budapest
Nyírvidék Térségi Integrált Szakképző Központ projektirányítási kézikönyvének, valamint az ahhoz kapcsolódó ügyviteli szoftver kidolgozása
Nyírvidék TISZK Kht., Nyíregyháza
Savaria Térségi Integrált Szakképző Központ projektirányítási kézikönyvének kidolgozása és ahhoz kapcsolódó tanácsadói szolgáltatás nyújtása
Savaria TISZK Kht., Szombathely
Savaria Térségi Integrált Szakképző Központ minőségirányítási rendszerének kidolgozása
Savaria TISZK Kht., Szombathely
Akkreditált pedagógus-továbbképzési programok lebonyolítása (projektmenedzsment, indikátorrendszer)
Qualitas T&G Tanácsadó és Szolgáltató Kft., Szeged
A KIOP támogatási forrásainak felhasználásában érintett szereplők tudásszintjének és képzési igényeinek felmérésére alkalmas eljárás és módszertan kidolgozása, valamint a projekt monitoring rendszerének kidolgozása és ex-post értékelésének végrehajtása
Gazdasági és Közlekedési Minisztérium – Környezetvédelem és Infrastruktúra Operatív Program Irányító Hatóság, Budapest
ISO 9001:2001 szerinti minőségirányítási rendszer felülvizsgálata, beleértve a felnőttképzési akkreditációs követelményeknek megfelelő működés továbbfejlesztését
PROMEI Kht., Budapest
A Humán-erőforrás Operatív Program (HEFOP) 3.1. központi program Educatio Kht-ra jutó projektrészének minőségbiztosítási rendszerépítése
Educatio Kht.
Humán-erőforrás Operatív Programokra (HEFOP) beérkezett pályázatok bírálata
Oktatási Minisztérium Alapkezelő Igazgatósága (OMAI)
Európai uniós pályázatok előértékelése (minőségellenőrzése)
Európa Pályázat Előkészítő Alap (PEA) – CC Consultatio – Nemzeti Fejlesztési Hivatal, Budapest
A gazdálkodó szervezeteknél folyó gyakorlati képzések akkreditációja (a lehetséges akkreditációs követelményei és akkreditációs eljrásrendje)
Budapesti Közgazdaságtudományi és államigazgatási Egyetem Társadalomtudományi Kar, Budapest (a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara megbízásából)
Kistérségi Minőségirányítási Program kiépítésének előkészítése
Veresegyház Többcélú Kistérség önkormányzatainak Társulása, Veresegyház
Intézményi Minőségirányítási Programok kiépítése – Közoktatási intézmények
Pápa Város önkormányzata, Pápa (a Commitment Kft. alvállalkozójaként
Önkormányzati Minőségirányítási Programok kiépítése
Debrecen, Kaposvár, Kecskemét Megyei Jogú Városok önkormányzatai, Siófok és Pápa Város önkormányzatai (a Commitment Kft. alvállalkozójaként)